قفل دیجیتال چه مزایایی به همراه دارد؟
نوشته شده توسط : unexer

همه ی ما مشکلاتی در زندگی روزمره مان داریم که بیشتر اوقات چاره ای برای آن ها نمی اندیشیم. زیرا گاهی آنقدر در زندگی روزمره غرق می شویم که وقت نمی کنیم برای ارتقای کیفیت زندگی خودمان تلاشی بکنیم. اما تکنولوژی و دنیای مدرن آنقدر برای زندگی انسان آورده داشته که بسیاری از مشکلات روزمره را می تواند حل کند. یکی از اختراعاتی که به زندگی انسان کمک بسیاری کرده قفل دیجیتال است. از زمانی که در برای خانه ها اختراع شد وسیله ای برای بستن و قفل کردن در برای جلوگیری از ورود دیگر افراد و حیوانات به خانه وجود داشته است. قفل ها با پیشرفت فناوری همواره پیشرفت کرده اند و برای کاستن شانس دزد ها برای باز کردن قفل همیشه تلاش می شده است. اختراع انواع قفل ضد ضربه و ضد حرارت از جمله این تلاش ها بوده است. این قفل ها در بیشتر مواقع سارقین را در باز کردن در ناکام می گذارند. اما قفل دیجیتال یک تحول در زمینه ساخت قفل برای در خانه ها و مراکز تجاری بوده است.

قفل دیجیتال

قفل دیجیتال چه تفاوتی با قفل های معمولی دارد؟

قفل دیجیتال با تمام نسل های قفل هایی که ساخته شده متفاوت است. یکی از مهم ترین تفاوت های قفل دیجیتال با قفل های مکانیک ساز و کار باز شدن آن است. قفل های مکانیکی معمولا به صورت یک زبانه و یک دهانه ساخته می شدند و با یک کلید مکانیکی که یک طرح منحصر به فرد روی آن تراشیده شده باز می شدند. اما این قفل ها هر قدر که پیچیده باشند باز هم امکان باز شدن با ابزارهای مختلف یا کپی کردن کلید را داشتند. بنابراین مهندسان به این فکر افتادند که قفل و کلید را به گونه ای طراحی کنند که کلید آن قابل کپی کردن نباشد و کلید تنها در اختیار صاحب آن باشد. برای اینکه کلید به صورت انحصاری در اختیار صاحب آن باشد و امکان دزدیده شدن آن به حداقل برسد، بهترین کار این است که کلید با استفاده از ویژگی های منحصر به فرد آن شخص طراحی شود. مهمترین این ویژگی ها نیز ویژگی های زیستی مانند اثر انگشت یا قرنیه چشم است. چنین ویژگی هایی قابل دزدیدن نیستند.

مزایای قفل دیجیتال

قفل های دیجیتال این قابلیت را دارند تا با اثر انگشت باز شوند و به این صورت امکان ورود فرد ناخواسته به حداقل می رسد. علاوه بر آن امکان استفاده از کلید های مغناطیسی و باز شدن با رمز عبور نیز وجود دارد که گذشتن از این قفل را برای سارقین بسیار سخت می کند.

قفل دیجیتال سامسونگ

قفل دیجیتال سامسونگ

یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده قفل دیجیتال، شرکت سامسونگ است. قفل دیجیتال سامسونگ یکی از شناخته شده ترین انواع قفل دیجیتال در سراسر دنیا است. مزیت قفل دیجیتال سامسونگ این است که تمام مزایای یک قفل دیجیتال را یک جا در خود دارد و بهترین امکانات اعم از امنیت بالا، ضد سرقت بودن و راحتی کار با قفل را برای مصرف کننده تامین کرده است. برای دانستن اطلاعات بیشتر و خرید قفل دیجیتال سامسونگ به سایت digitaldoorlock مراجعه کنید.





:: برچسب‌ها: قفل دیجیتال ,
:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: